Higuain – Za sve moje golove zaslužni su moji saigrači

” Ove utakmice su uvijek jako teške i svaki detalj je bitan. Drago mi je što sam postigao gol protiv jednog odličnog golmana koji je napravio nekoliko sjajnih odbrana u nastavku utakmice. Za sve golove koje sam postigao do sada zaslužni su moji saigrači.”

” Sada se moramo spremiti za utakmicu lige protiv Granade, ne smijemo se opustiti. To bi mogla biti jako važna 3 boda za nas.”

” Ova titula koju smo osvojili na startu sezone bitna je za samopouzdanje. Naši navijači zaslužili su se ponovo radovati. Nadam se da ćemo ih usrećiti još puno puta.”

Posted on 31. kolovoza 2012, in Prvi tim. Bookmark the permalink. Napišite komentar.

Napiši komentar

