Modrić – Drago mi je što sam ovdje i što sve ovo doživljavam

” Ovo je velika čast za mene, presretan sam zbog prvog nastupa i nadam se novim prilikama… Nisam mogao ovo sve bolje zamisliti, samo što sam došao odma prva titula.”

” Svi igrači su uložili veliki napor i na kraju se to isplatilo. Pobjedili smo najvećeg protivnika u odličnoj utakmici. To je neopisiv osjećaj za mene koji sam tu tek par dana. Drago mi je što sam ovdje i što sve ovo doživljavam.”

Posted on 30. kolovoza 2012, in Prvi tim. Bookmark the permalink. Napišite komentar.

Napiši komentar

