Modrić – Čast mi je igrati za najveći klub na svijetu

” Želim igrati i želim se izboriti za svoje mjesto u timu, znam da će to biti teško ali ja ću biti uporan. U ovakvom klubu morate biti dobri jer igrate sa najboljim igračima na svijetu, a predvodi vas najbolji trener.”

” Proces je bio dug, ali važno je da smo uspjeli postići dogovor i sada sam ovdje. Čast mi je igrati za najveći klub na svijetu… Ovo je jedan od najsretnijih dana u mom životu…”

” Nisam trenirao sa igračima, ali jesam sa fitnes trenerom Tottenhama i sa reprezentacijom, propustio sam dvije utakmice i odigrao 25 minuta za Hrvatsku. Nadam se da ću biti spreman i zadovoljiti sve zahtjeve trenera. Mogu igrati već u narednom meču.”

” Gledao sam 3 zadnje utakmice i mogu vam samo reći da meni nije bitno kako je liga počela, nego kako ćemo je završiti.”

Posted on 27. kolovoza 2012, in Prvi tim. Bookmark the permalink. Napišite komentar.

Napiši komentar

