Mourinho – Kaka se ne uklapa u moje planove

” Želio sam Callejonu dati priliku da igra u jednom ovako bitnom meču i da mu pokažem da je on dio tima i da računam na njega. Zadovoljan sam njegovom igrom.”

” Kaka nije bio pozvan zato što mi jednostavno nije odgovarao za ovaj meč. Tu je bilo bitnijih igrača, pogotovo u defanzivi koji su mi trebali na klupi.”

” Ne želim kritizirati sudijske odluke, u ovako važnom meču oni bi trebali znati šta rade.”

” Mi smo u drugom poluvremenu pokazali da smo napadački tim i da je to naš stil igre protiv svakog tima… Ne možemo se žaliti da je bilo previše toplo vrijeme, jer nije samo nama bilo neugodno nego i igračima Barcelone.”

Posted on 24. kolovoza 2012, in Prvi tim. Bookmark the permalink. Napišite komentar.

Napiši komentar

