Mourinho – Radije bih da osvojimo ligu nego Superkup

Jose Mourinho danas je izašao pred novinare povodom ‘El Clasica’ koji se igra sutra. Na pitanje koliko će ova titula utjecati na njegovu budućnost u klubu odgovorio je:

” Mislim da neće imati nikakvog utjecaja. Kada bih mogao birati ja bih radije da bude kao prošle sezone, jer bitnija je titula lige nego Superkupa. Mi želimo pobjediti Superkup, želimo pobjediti i najmanji prijateljski turnir, svaka titula je bitna.”

Da li su igrači umorni i dovoljno spremni?

” Ova situacija nam je poznata. Tokom sezone igraćemo jako puno utakmica jer igramo puno takmičenja tako da moramo biti spremni iako nemamo previše vremena. Ne treba oko toga praviti dramu.”

Hoće li Pepe igrati?

” Pepe želi da igra, ali ne može, on nije spreman i ne želimo ga žrtvovati i izlagati riziku zbog jedne utakmice. Albiol će igrati.”

O Sahinu, Kaki, Carvalhu…

” Ja želim da on igra jer je odličan igrač, ali kod nas ove sezone neće dobiti dovoljno prilike. Dobro bi bilo da ode na posudbu u Englesku jer to je jedna od najjačih liga na svijetu. Tu bi postao još bolji igrač. Ja ne odlučujem o njegovoj sudbini, sve jedno mi je u kojem će klubu biti na posudbi.”
” Sa Kakom je druga situacija, on je već uigran sam timom, protiv Valencije nije igrao, ali ne mora značiti da neće već narednu utakmicu.”
” Carvalho je pred postpisom ugovora sa drugim timom…”

Konačno i o Barceloni:

” To je kvalitetan tim, koji je ostao ne promijenjen, oni drže svoj stil igre… Mi smo sada jako izjednačeni sa Barcelonom, ali mi stalno napredujemo…”

Posted on 22. kolovoza 2012, in Prvi tim. Bookmark the permalink. Napišite komentar.

Napiši komentar

