Mourinho – Zovu me “The Special One” a treba biti “The Only One”

Trener Real Madrida, Jose Mourinho rekao je da kako nadimak koji je dobio u Engleskoj The Special One ( Specijalni ) treba biti promijenjen u The Only One (Jedini) nakon što je postao jedini trener koji je osvojio titule u tri najjače lige (engleskoj, italijanskoj i španskoj ).

” U Engleskoj sam bio poznat kao The Special One . Hvala Bogu stvari i dalje dobro idu po mene , i bez obzira na to da li vam se sviđa ili ne ja sam jedini trener koji je osvojio titule u engleskoj , italijanskoj i španskoj ligi . Zato bi me umjesto The Special One , trebalo početi zvati The Only One ” , –  rekao je Mourinho u intervjuu za portugalski TV kanal SIC .

Mourinho uvjerava da je s vremenom , ” nakon što je osvojio praktično sve ” sa klubovima koje je vodio , postao manje egoističan i egocentričan . On u posebnom sjećanju ima dane provedene u milanskom Interu .

” Praviti tim kao Inter pobjedničkim , posle 50 godina bilo mi je posebno zadovoljstvo i to je moj tip izazova . ”

Portugalski stručnjak će u ovoj sezoni provesti treću sezonu na klupi Real Madrida , a on je priznao da voli pobjeđivati zbog zadovoljstva ljudi oko njega.

” Oduvijek sam volio da su zadovoljni oni ljudi koji me okružuju . Zato je uspijeh u Interu poseban . To su izazovi , a ne lični ciljevi . “

Posted on 14. kolovoza 2012, in Prvi tim. Bookmark the permalink. Napišite komentar.

Napiši komentar

