Ronaldo – Ove sezone želim osvojiti sve titule

Cristiano Ronaldo nagradu za najboljeg igrača svijeta koju dodjeljuje Goal.com dobio je drugi put u svojoj karijeri, nakon dodjele dao je i izjavu za istoimenu stranicu:

” Počašćen sam nagradom koju mi je uručio Goal.com. Ja se trudim i zajedno sa svojim saigračima pokušavam dovesti Real Madrid u sami vrh.”

” Nemam prioritete, važno mi je svako takmičenje i u svakom ću i ove sezone davati svoj maksimum. Siguran sam da sa timom kao što je ovaj to neće biti nemoguće.”

” Zahvaljujem se navijačima i svim ljudima koju me podržavaju i glasaju za mene.”

Oglasi

Posted on 07. kolovoza 2012, in Prvi tim. Bookmark the permalink. Napišite komentar.

Napiši komentar

