Nacho – Zadovoljan sam napretkom

” Igrali smo jako dobro s obzirom na klimu na koju nismo navikli, Santos je bio bolje pripremljen od nas, ali smo uspjeli doći do pobjede i to je najvažnije…”

” Jako sam zadovoljan svojim napredovanjem i treniranjem. Svakog dana osjećam se sposobniji za sezonu koja je pred nama. Već 3 godine, pored treninga sa timom, treniram i sa privatnim trenerom da bih bio u najboljoj formi i tako došao do prvog tima, ali zadovoljan sam i u Castilli.”

” Mogu igrati na različitim pozicijama pa tako i na desnom beku kojeg sam igrao danas…”

Posted on 06. kolovoza 2012, in Prvi tim. Bookmark the permalink. 2 komentara.

  1. Bravo za njega , nadam se da će dobiti veću minutažu u budućnosti dok napreduje u Castilli😀 . Inače , kad ću ja dobit odgovor za ono na ozilmaestro@hotmail.com , stavrno bih pisao na sajtu😉 .

Napiši komentar

