Albiol – Želim ostati u Real Madridu do kraja karijere

Raul Albiol dao je izjavu za Realmadrid.com povodom produžetka ugovora sa Real Madridom:
” Jako sam sretan zbog postignutog dogovora i produžetkom mog ugovora sa Real Madridom do 2017.g. Ja mislim da sam dovoljno dobar igrač za ovaj klub i da mogu biti od pomoći. Zadovoljan sam u Madridu, pun uzbuđenja čekam novu sezonu… želim ovdje ostati do kraja karijere.”

O Mourinhu:
” Mourinho je na mene jako puno uticao, on je pravi vođa i čovjek koji je stvoren da pobjeđuje. Sa njim možemo osvojiti puno titula…”

Teška konkurencija u odbrani Albiol, Pepe, Ramos, Arbeloa, Varane, Marcelo, Carvalho, Coentrão…
” Imamo odličnu odbranu i odličan tim.”

Ciljevi u sljedećoj sezoni:
” Želimo osvojiti sve moguće titule, igramo u 4 takmičenja i borićemo se za sve 4 titule. Imamo sve što je neophodno za pobjedu.”

Posted on 06. kolovoza 2012, in Prvi tim. Bookmark the permalink. Napišite komentar.

Napiši komentar

