Ramos – Moj san je osvojiti Ligu prvaka sa Real Madridom

” Prošle sezone smo uradili odličan posao i osvojili smo La ligu, taj uspjeh želimo ponoviti ali u Ligi prvaka želimo ići još dalje. Mi imamo potrebnu kvalitetu tima i najboljeg trenera na svijetu da bi osvojili svaku titulu… Ako radite i trudite se postaćete bolji, to važi za svaki tim, zato mi u pripremama dajemo sve od sebe.”

” Sada je moja najveća želja i moj san osvojiti Ligu prvaka sa Real Madridom, pored te titule sa ovim klubom i sa reprezentacijom sam osvojio gotov sve moguće titule. San Lige prvaka još se nije ostvario…”

” Ne bih se nikada mogao odlučiti kome da dam ‘Zlatnu loptu’ i dobro je da to ne visi o meni. Casillas je naš vođa i najbolji golman svijeta, a ne znam ni jednog fudbalera koji je bolji od Cristiana Ronalda. To je jako teška odluka. Mislim da je obijica pdjednako zaslužuju.”

” …Volio bih da Kaka ostane u Madridu… Tom je već formiran i mislim da nam neće trebati pojačanja jer ovdje ima već jako puno vrunskih igrača.”

Posted on 05. kolovoza 2012, in Prvi tim. Bookmark the permalink. Napišite komentar.

Napiši komentar

