Prije tačno tri godine Xabi Alonso potpisao za Real Madrid

 Xabi Alonso je prije tačno tri godine potpisao za Real Madrid u čijem je dresu odigrao 143. utakmice i postigao 6. golova.

Kada je stigao u Madrid na prvoj konferenciji za novinare izjavio je “Sretan sam jer sam postao dio najboljeg kluba na svijetu, dolazak u Real Madrid je važan korak koji sam napravio u mojoj karijeri, zahvalan sam Liverpoolu na svemu ali Real Madrid je moja budućnost.”

Mnogi nogometni stručnjaci smatraju ga za jednog od najboljih i najpreciznijih veznih igrača današnjice.

Posted on 04. kolovoza 2012, in Prvi tim. Bookmark the permalink. Napišite komentar.

Napiši komentar

