Arbeloa – Volio bih igrati u Real Madridu do kraja karijere

” Sretan sam zbog postignutog dogovora sa Real Madridom i mog novog ugovora koji će trajati do 2016. godine. Nadam se da ću ovdje provesti još uspješnih godina.”

” Ja bih volio igrati u Real Madridu do kraja karijere. To je naravno teško, ali daću sve od sebe da moja forma ne opadne.”

” Mourinho je veliki trener, on je puno učinio za klub…Ja dajem sve od sebe, ali Mourinho je taj koji je od mene napravio boljeg igrača. Zahvaljujući tome ja igram i za reprezentaciju. ”

” Liga prvaka je posebna za navijače, svi je dugo čekaju, ali mi ćemo ići na sve titule u ovoj sezoni.”

Posted on 01. kolovoza 2012, in Prvi tim. Bookmark the permalink. Napišite komentar.

Napiši komentar

